
În colaborarea cu Serviciul Public de Administrare al Piețelor (SPAP), am pus accent pe crearea unei comunicări eficiente, axate pe promovarea oportunităților social-economice, având ca obiectiv atragerea unui public tânăr, cu venituri medii și ridicate, către consumul de produse din piețe. Am gestionat conturile de social media, am creat conținut vizual și video, și am promovat evenimentele și proiectele de modernizare pentru a facilita o interacțiune constantă și activă cu publicul din Brașov.
- Social Media
- Copywriting
- Graphic Design
- Website Management
- Editare video

Social Media Marketing
Am administrat conturile de Facebook și Instagram, creând și publicând conținut vizual atractiv, inclusiv postări, story-uri, reels, pentru a menține o prezență activă și conectată cu publicul. De asemenea, am creat și editat conținut video și foto pentru evenimente și am moderat comentariile, oferind răspunsuri rapide utilizatorilor, asigurând o comunicare constantă și relevantă.
Crearea de materiale publicitare
Am realizat materiale publicitare, inclusiv bannere, imagini și texte personalizate pentru campaniile de promovare pe online și offline. Aceste materiale au fost create pentru a susține evenimentele și inițiativele SPAP, oferind un conținut vizual atractiv și coerent pentru publicul țintă, atât comercianții, cât și producătorii și cumpăratorii.


Bannere outdoor
Am realizat bannere care au fost afișate în piețe și la diverse evenimente, pentru a informa publicul despre activitatea și evenimentele organizate de SPAP. Aceste bannere au avut scopul de a atrage atenția cumpărătorilor și de a crește vizibilitatea piețelor și a producătorilor locali, dar și de educare a publicului.
Impactul colaborării în creșterea vizibilității și performanței instituției
Colaborarea cu SPAP este o experiență valoroasă, care a permis dezvoltarea unor strategii de comunicare eficiente și orientate către publicul țintă. Am reușit să aducem un plus de vizibilitate instituției și să contribuim la creșterea randamentului activităților sale, inclusiv prin deschiderea unei nișe noi, neexplorate anterior. Eforturile noastre au avut un impact direct asupra imaginii și rezultatelor organizației, așa cum reiese și din feedback-ul primit de la directorul instituției (care se poate vedea mai jos).
Vrei să-ți maximizeziimpactul online?
Avem câteva idei pentru tine!